مصاحبه با ساسان نژادی داور اولین جشنواره ملی عکس ارس

داور اولین جشنواره ملی عکس ارس:
تنوع موضوعات در جشنواره ملی عکس ارس بی نظیر است

داور اولین دوره جشنواره ملی عکس ارس، تنوع موضوعی و گستردگی جغرافیایی و زمانی برگزاری جشنواره ارس را در کشور بی نظیر عنوان کرد.
ساسان نژادی با اشاره به جشنواره های مشابهی که در برخی دیگر از شهرهای کشور برگزار می شوند، گفت: به نظر می رسد گستردگی و تنوعی که در اولین جشنواره ملی عکس ارس وجود دارد را نمی توان از جشنواره های دیگر عکاسی سراغ گرفت.
وی افزود: برای نمونه وجود بخش صنعت و یا آثار مختلف تاریخی و طبیعی در کنار حیات وحش، امکان این را فراهم کرده است که عکاسانی با سلایق مختلف از این جشنواره راضی برگردند.
نژادی اظهار کرد: برای نمونه برای من که عکاس حیات وحش هستم، یک فرصت بی نظیر برای حضور در محیطی جدید را فراهم می آورد که تعریف آن را بارها شنیده و دوست داشتم که در آنجا باشم.
وی با اشاره به حضور عکاسان برتر کشور در جشنواره ملی عکس ارس، خاطرنشان کرد: بدون شک عکاسانی با رزومه کاری و تراز اول در این رویداد هنری شرکت خواهند کرد و عکاسانی که به صورت آزاد حضور خواهند داشت نیز از بهترین های ایران خواهند بود.
نژادی در ادامه گفت: این رویداد یک اتفاق نو در تقویم جشنواره ای حوزه عکس است و تجربه ای که از این رویداد نصیب برگزارکننده ها و شرکت کننده ها خواهد شد، قابل توجه خواهد بود.
وی به روز بودن عکس ها را ویژگی اصلی جشنواره عکس ارس عنوان کرد و افزود: منطقه آزاد ارس و عکاسان حاضر، تازه ترین عکس ها را از منطقه خواهند داشت و آرشیو منطقه آزاد ارس می تواند مملو از عکس های تاپ و جدید شود که در آینده به کار خواهد آمد.
گفتنی است، اولین جشنواره ملی عکس ارس، طی روزهای 15 تا 17 آبان 98 با حضور عکاسان مطرح از سراسر کشور برگزار می شود و آثار برتر در روز 19 آبان طی مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.