تصاویر خارق العاده که جوایز جهانی عکاسی سونی در سال 2022 را کسب کرده اند

در این مطلب  بهترین عکس و تصاویر خارق العاده سال 2022 که برنده جوایز عکاسی سونی شده اند را گردآوری کرده ایم.

در میان رویدادهای عکاسی، جوایز جهانی عکاسی سونی (Sony World Photography Awards) یکی از رویدادهای بزرگ است.

همواره شمار زیادی عکاس، عکس‌ های جذاب خود را در این مسابقه عکاسی شرکت می دهند و امسال هم به همین ترتیب بوده است.

بیش از ۳۴۰ هزار عکس از ۲۱۱ خطه در رقابت ۲۰۲۲ شرکت کردند و بیش از ۱۷۰ هزار مورد در بخش Open جایزه شرکت داده شدند.

از میان این تعداد انبوه، داوران برندگان را انتخاب و اعلام کرده اند. برنامه ی جوایز ملی (National Awards) طرحی است که توسط «سازمان عکاسی جهانی» و سونی برای حمایت از عکاسی در سراسر جهان دایر شده است و امسال ۶۱ کشور در آن شرکت کرده اند.

در ادامه ی این مطلب از دیلی میل، می توانید انتخاب ما را از میان عکس‌ های جذاب امسال مشاهده کنید.

عکاس این عکس «سیگدم آییلدیز» است که جایزه ی ملی را برای ترکیه به ارمغان برده است. عکس، «مون سن-میشل» در فرانسه را هنگام غروب نشان می دهد.

این عکس خیره کننده، فیل نر عاج داری با نام «کرِیگ» را نشان می دهد که مقابل کوه کلیمانجارو در تانزانیا ایستاده است. عکاس این تصویر باشکوه، «محمد میرزا» است که جایزه ی ملی را برای کویت صید کرده است.

«گونزالو خاویر سانتیله» این عکس را از آسمان بالای سر شهر «کافایاته» در آرژانتین انداخته است. سانتیله مدال نقره را برای جایزه ی ملی آمریکای لاتین از آن خود کرده است.

مقام اول و جایزه ملی تایلند برای این تصویر زیبا که اکتبر سال قبل در شهر بانکوک گرفته شده به «کانوچ چاتمونکلوپرن» رسید. در پس زمینه عکس، مجسمه ی بودای معبد «وات پاکنام باسیچارون» دیده می شود.

این عکس زیبا، جایزه ملی پاکستان را نصیب «یاور عباس» کرده است. عکس، «صحرای کاتپانا» که آن را با نام «صحرای سرد» نیز می شناسند در نزدیکی شهر «سکردو» در پاکستان نشان می دهد.

این عکس جذاب را «چیهائو وانگ» گرفته و جایزه ملی را برای تایوان کسب کرده است.

جایزه ملی برای اسلواکی به خاطر این عکس خیره کننده نصیب «فیلیپ هربندا» شد. او این عکس را از نواحی آتشفشانی Fagradalsfjall در جنوب غربی ایسلند گرفته است.

این عکس زیبا از «تینو مولر» که جایزه ملی سوئیس را از آن وی کرده، «جیان سیمن» اسنوبردباز سوئیسی را نشان می دهد که در «گریندلوالدد فرست» سوئیس مشغول اسنوبرد سواری است.

 

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.