نشست مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس و هیات مدیره انجمن عکس ارس با موضوع جشنواره ملی عکس ارس

نشست مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس و هیات مدیره انجمن عکس ارس با موضوع جشنواره ملی عکس ارس
دومین نشست نقد و بررسی اولین جشنواره ملی عکس ارس با حضور هیات مدیره انجمن عکس ارس و جمعی از رسانه های محلی با میزبانی مجموعه بومگردی آنیل ارس برگزار شد.
در این نشست که با حضور مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس و اعضای هیئت مدیره انجمن فیلم و عکس ارس و نمایندگانی از رسانه های محلی برگزار شد، نقاط ضعف و قوت اولین دوره جشنواره ملی عکس ارس بررسی و چالش های دور اول مطرح و راهکارهای لازم پیشنهاد شد.
مدیر فرهنگی هنری منطقه آزاد ارس در این نشست گفت: جشنواره ملی عکس ارس با اهدافی چون معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه آزاد ارس، کمک به توسعه گردشگری منطقه و ارتقای برند ارس در راستای کمک به توسعه اقتصادی منطقه و با رویکرد توجه به صنایع خلاق و فرهنگی و اقتصاد هنر برگزار گردید و با توجه به قول مساعد مدیرعامل محترم سازمان در خصوص برگزاری دور دوم، در صورت صدور مجوز مربوطه با لحاظ شرایط بحران کرونا، ستاد جشنواره فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
نصیری افزود: در سالجاری طبیعت و صنعت محورهای اصلی جشنواره سراسری عکس ارس خواهند بود.
صابر سلیمی، مدیرعامل انجمن فیلم و عکس ارس با ارائه توضیحاتی در مورد دوره اول جشنواره گفت: دوره اول ۵۲۳ عکاس از ۳۰ استان کشور ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی رزومه افراد شرکت کننده، ۴۴ نفر برای شرکت در جشنواره دعوت شدند و با شرکت ۷۶ نفر دیگر بصورت آزاد مجموع شرکت کنندگان به ۱۲۰ نفر رسید؛
وی گفت: جشنواره سال قبل در سه محور طبیعت، مستند و بخش ویژه (شهر جلفا) برگزار شد و تصاویر شاهکاری از منطقه ارس به ثبت رسید که بازتاب ملی و حتی بین المللی را در پی داشت.
در ادامه هر یک از هیئت مدیره انجمن عکس و فیلم ارس نظرات و پیشنهادات خود برای دومین دوره جشنواره را اعلام کردند و برنامه ریزی نهایی و تصمیم گیری برای شرایط جشنواره به بعد از صدور مجوز برگزاری موکول شد.

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.