مصاحبه با اسماعیل عباسی داور اولین جشنواره ملی عکس ارس

مصاحبه با اسماعیل عباسی داور اولین جشنواره ملی عکس ارس

داور اولین جشنواره ملی عکس ارس:
جشنواره عکس ارس تلنگری برای شناخت هر چه بیشتر این منطقه است
چند هدف با یک تیر
جشنواره ملی عکس ارس توانایی این را دارد که آغازگر حرکت جدید در حوزه عکس و هنر عکاسی در کشور باشد

داور اولین دوره جشنواره ملی عکس ارس، برگزاری این جشنواره را تلنگری برای شناخت هر چه بیشتر منطقه آزاد ارس عنوان کرد.
اسماعیل عباسی، گفت: جشنواره ملی عکس ارس می تواند به شناساندن منطقه آزاد ارس منجر شود و محتوایی که در این رویداد هنری تولید خواهد شد، در زمینه معرفی منطقه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره به این شکل، همانند زدن چند هدف با یک تیر است، خاطرنشان کرد: حضور 5 روزه عکاسان در کنار هم علاوه بر اینکه می تواند جامعه هنری و فعالان مختلف این حوزه را با یکدیگر آشنا کند، این دسته از هنرمندان را با ارس هم آشنا می کند.
عباسی افزود: بدون شک برخی از عکاسان حاضر در جشنواره، آشنایی قبلی با ارس ندارند اما این حضور، آن ها را با زیبایی ها و داشته های ارس آشنا کرده و زمینه های تعامل بیشتر را برای سال های آتی فراهم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: جشنواره ملی عکس ارس توانایی این را دارد که آغازگر حرکت های جدید در حوزه عکس و هنر عکاسی در کشور باشد.
این هنرمند مطرح کشور در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برخی از عکاسان از پیشتر نیز دوست داشتند تا امکان عکاسی در منطقه آزاد ارس داشته باشند. این امکان با برگزاری جشنواره به بهترین شکل ممکن برای علاقمندان فراهم شده است.
عباسی که تجربه داوری دهها جشنواره و مسابقه عکاسی را در کارنامه خود دارد، تصریح کرد: عکاسان در این جشنواره بهانه ای پیدا می کنند تا جنبه های جدیدی از عکاسی به خصوص در بخش هایی مانند صنعت را تجربه کنند.
گفتنی است، اولین جشنواره ملی عکس ارس، طی روزهای 15 تا 17 آبان 98 با حضور عکاسان مطرح از سراسر کشور برگزار می شود و آثار برتر در روز 19 آبان طی مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.