آغاز رقابت های نخستین جشنواره ملی عکس ارس

آغاز رقابت های نخستین جشنواره ملی عکس ارس با حضور 120 هنرمند از ١۶ استان کشور / مراسم اختتامیه روز یکشنبه ١٩ آبان ساعت ١۵ در سایت اداری منطقه آزاد ارس ‌
🔼رقابت های نخستین جشنواره ملی عکس ارس با حضور 120 هنرمند عکاس از ۱۶ استان کشور در منطقه آزاد ارس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، دبیر نخستین جشنواره ملی عکس ارس با اعلام این خبر، گفت: پذیرش 44 عکاس مدعو و 76عکاس که به صورت آزاد در این جشنواره شرکت کرده اند به پایان رسیده و این هنرمندان حوزه عکس، به صورت حضوری عکس های خود را از نقاط مختلف منطقه آزاد ارس ثبت خواهند کرد.
ابراهیم نصیری با اشاره به نحوه پذیرش عکاسان برای شرکت در نخستین جشنواره ملی عکس ارس، تصریح کرد: این تعداد عکاس از بین 523 نفر که از ٣٠ استان کشور اقدام به ثبت نام اولیه کرده بودند، در جشنواره حضور دارند و رقابت حضوری خود را برای کسب عناوین برتر آغاز کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: عکاسان حاضر در جشنواره تا پایان روز جمعه 17 آبان فرصت دارند تا تصاویر مورد نظر خود را از طبیعت منطقه، جاذبه های تاریخی و گردشگری، موضوعات مردمی و اجتماعی، بازارها و اماکن تجاری و صنعتی ثبت کنند.
نصیری افزود: در روز اول جشنواره، بیشتر عکاسان در منطقه خداآفرین حضور یافتند و امروز و فردا نیز در سایر نقاط منطقه آزاد ارس به کار خود ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از 1000 اثر به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود، گفت: هیات داوران جشنواره روز شنبه 18 آبان به بررسی این آثار خواهند پرداخت تا نفرات برتر در دو بخش طبیعت و مستند مشخص شوند.
نصیری با اشاره به سطح برگزاری جشنواره، ادامه داد: داوران این جشنواره از برترین های حوزه عکاسی در ایران هستند و عکاسان شرکت کننده نیز از نخبگان جامعه هنری عکاسی کشور محسوب می شوند.
وی تصریح کرد: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره عکس ارس، ساعت 15 روز یکشنبه 19 آبان در سالن حکیم نباتی سایت اداری سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می شود و از عموم مردم و علاقمندان به هنر دعوت می شود در این مراسم حضور پیدا کنند.

0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.