کانن تولید لنز‌های بدون آینه را دو برابر می‌کند

طبق آخرین گزارش درآمدی شرکت کانن که توسط Canon Rumors مشاهده شده، کانن قصد دارد تا سال ۲۰۲۵ مجموعه لنز‌های بدون آینه RF خود را بیش از دو برابر کند و در چهار سال آینده حدود ۳۲ مدل دیگر تولید کند. اگر این برنامه بتواند عملی شود، در مدت چهار سال نزدیک به ۶۰ لنز RF فول فریم خواهد داشت.

به گزارش engadget، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل فوجیو میتارای در این ارتباط گفت که رشد بازار کلی دوربین‌ها به دلیل کاهش مدل‌های سطح پایه به دلیل وجود گوشی‌های هوشمند به کاهش خود ادامه می‌دهد، اما تقاضا برای مدل‌های رده بالاتر همچنان بالاست. به این ترتیب، کانن روی توسعه بیشتر این نوع دوربین‌ها و لنز‌ها کار کرده است. این شرکت اکنون احساس می‌کند که می‌تواند با سونی در سهم بازار بدون آینه رقابت کند.

وی گفت: “در مجموع به نظر می‌رسد بازار در حال فروکش کردن است. در طول چندین سال گذشته، ما برای افزایش جذابیت سیستم EOS R با تقویت خط تولید خود و با دوربین‌های بدون آینه فول فریم و لنز‌های RF بسیار رقابتی کار کرده‌ایم. در نتیجه، ما جایگاهی محکمی در دوربین‌های بدون آینه ایجاد کرده‌ایم. اکنون در شرایطی هستیم که می‌توانیم جایگاه برتر سهم بازار را هدف قرار دهیم.”

کانن همچنین قصد دارد سودآوری خود را با افزایش خودکارسازی کارخانه بهبود بخشد همچنین این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای تولید انبوه حسگر‌های SPAD است که می‌تواند عکس‌های رنگی باکیفیت و تقریباً بدون نور بگیرد، که در برنامه‌هایی مانند “مانیتورینگ پیشرفته” استفاده می‌شود.

از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

کلمه آنامورفیک ترکیب دو واژه یونانی Annaبه معنی دوباره و Morphos به معنی شکل‌دهی است. بیش از صد و سی سال...
وقتی صحبت از بهترین‌ها در هرچیزی به میان میاد همه چیز به بودجه و نیاز ما بستگی دارد. در این...
پاناسونیک به تازگی از فناوری جدیدی رونمایی کرده که تحولاتی را در زمینه لنز‌های دوربین فراهم می‌کند. پاناسونیک از توسعه فناوری...
معاونت فرهنگی ،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با همکاری انجمن فیلم و عکس ارس برگزار میکند: کارگاه آموزش مقدماتی...
معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با همکاری انجمن فیلم و عکس ارس برگزار میکند: دوره آموزشی ساخت فیلم...
معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با همکاری انجمن فیلم و عکس ارس برگزار میکند: مسابقه عکاسی...
معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با همکاری انجمن فیلم و عکس ارس برگزار میکند. کارگاه آموزش عکاسی...
انجمن فیلم و عکس ارس برگزار مینماید: تور عکاسی از مناظر جنگلی روستای اولی   زمان : جمعه 27 آبان...
مسعود سلامی از مدیران فیلم‌برداری صاحب‌نام سینمای ایران، مدیریت فیلم‌برداری بیش از صد فیلم کوتاه را در کنار فیلم‌برداری آثار...
0 0 رای ها
امتیاز دهید!
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای عضویت در انجمن فیلم و عکس ارس اینجا کلیک کنید.